Våran första vän i london

publicerat i Vardag;
Igår så hängde jag och Amalia i lite parker och strosade bara runt hela dagen. Skönt att ha en sån dag! Vi började dagen med lite brunch i Notting Hill, sen gick vi på Portobello Market. Vi köpte med oss lite frukt och åkte vidare till Hyde Park. satte oss i gräset och snabbt kom denna lille och trängde sig på. Han satt snällt brevid oss och snuttade på lite jordgubbar, chips, och favoriten - vindruvor! 
PS: Det är inte spritflaskor som ligger i gräset. Men vattenflaskorna här ser ut så haha.
Förresten, så kunde inte dagen ha börjat sämre. 
Min Datorväska har blivit stulen från vandrarhemmet. som tur är UTAN min dator i. 
Jag har sagt att jag sover med datorn snett under kudden, där den är i säkert förvar. 
Men någon kände väl för att den behövde en macbook, tyvärr så fick den bara med sig en laddare och lite kontanet istället. SÅ typiskt, med tanke på att min dator är nästintill helt urladdad och att en laddare till nya Macbook är svindyra. Jag hoppas att jag hittar en idag. Annars så uppdaterar jag igen om några dagar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moster A:

Tråkigt att bli bestulen, vilket skit!
Men jag är glad att du bloggar o visar bilder:)
Hoppas allt är bra och grattis till jobbet!!
Kram❤️

Kommentera inlägget här :